Zwroty i Reklamacje
ZWROTY
Masz prawo do zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podania przyczyny.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!Jak dokonać zwrotu?
-
Przygotuj paczkę:
-
Upewnij się, że produkt nie nosi śladów użytkowania i jest w stanie nienaruszonym.
-
Dołącz dowód zakupu (np. paragon, fakturę) oraz wypełniony formularz zwrotu.
-
-
Wyślij paczkę na adres:
SwapujemyZaciski.pl
ul. Witolda Pileckiego 26A
43-316 Bielsko-Biała
-
Zwrot środków:
-
Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki, zwrócimy Ci należność w ciągu 14 dni.
-
Zwrot zostanie dokonany na ten sam numer konta, z którego dokonano płatności.
-
REKLAMACJE
Jeśli zakupiony produkt okaże się wadliwy lub niezgodny z opisem, masz prawo do złożenia reklamacji.
Jak złożyć reklamację?
-
Przygotuj zgłoszenie:
-
Opisz dokładnie problem oraz dołącz zdjęcia ukazujące wadę.
-
Dołącz dowód zakupu (np. paragon, fakturę).
-
-
Prześlij produkty na adres:
SwapujemyZaciski.pl
ul. Witolda Pileckiego 26A
43-316 Bielsko-Biała
-
Rozpatrzenie reklamacji:
-
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
-
W przypadku uznania reklamacji, zaproponujemy naprawę, wymianę produktu lub zwrot pieniędzy.
-
Zwroty i Reklamacje
§1. Prawo odstąpienia od umowy
-
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład:
-
pisemnie na adres: ul. Witolda Pileckiego 26A, 43-316 Bielsko-Biała,
-
drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@swapujemyzaciski.pl.
-
-
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
-
W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument powinien zwrócić towar niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
-
Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument.
-
Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
-
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§2. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
-
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-
w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§3. Reklamacje
-
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad fizycznych i prawnych.
-
W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie przepisów o rękojmi zawartych w Kodeksie cywilnym.
-
Reklamacja może zostać złożona:
-
pisemnie na adres: ul. Witolda Pileckiego 26A, 43-316 Bielsko-Biała,
-
drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@swapujemyzaciski.pl.
-
-
W celu przyspieszenia procesu reklamacyjnego, prosimy o podanie w zgłoszeniu:
-
danych kontaktowych Klienta,
-
opisu wady i daty jej stwierdzenia,
-
żądania Klienta (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy),
-
dowodu zakupu (np. paragon, faktura).
-
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.
-
W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca pokryje koszty związane z naprawą, wymianą lub zwrotem towaru.
§4. Gwarancja
-
Produkty oferowane w sklepie SwapujemyZaciski.pl mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.
-
Szczegółowe warunki gwarancji, w tym okres jej obowiązywania oraz procedura zgłaszania roszczeń, określone są w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu lub dostępnej na stronie internetowej producenta.
-
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
§5. Kontakt
W przypadku pytań dotyczących procedury zwrotów i reklamacji, prosimy o kontakt:
-
adres e-mail: kontakt@swapujemyzaciski.pl
-
numer telefonu: 796-644-710